There is nothing else I can say

Hemma!!!! Ååååh vad underbart jag har haft det i Grekland. Naxos är nog en av de vackraste ställerna jag har varit på. Jag blev så himla deppig när vi skulle åka hem för jag kände mig verkligen hemma där, men jag älskar såklart Stockholm också o saknar alla vänner väldigt mkt! Men nästan inga är hemma ju :( buuhuu jag som trodde ni skulle skulle hedra min hemkomst eller fan d heter XD . Nä, men jag har faktist längtat lite hem.. men jag skulle gärna stannat en vecka till..

Något jag har saknat är min otroligt sköna säng, hotellsängarna var hemska.
Tror jag ska lägga mig nu, mer bilder blir det imorgon! Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0