B-film

Kom nyss hem efter att ha sett filmen My bloody valentine 3D. Är riktigt besviken , det var knappt någon 3D och så var det en riktig B-film. I alla fall, vad tråkiga ni är som inte är med i tävlingen :D Jag antar att det blir Maja som vinner dåda om ingen annan skriver ! Jag avslutar iaf tävligen nästa fredag. Idag känner jag mig väldigt glad faktist :D , mina underbara vänner gör mig så himla glad. Även fast det är slut mellan mig och Christopher så känner jag att det kommer bli en duuunderbra sommar :D ! Jag vill gå vidare, få nya kontakter och påbörja nya saker. Hade tänkt börja på salsa! Im looking forward to that... ! På tisdag är det skolavslutning, längtar så mycket. Längtar också efter Grekland, jag älskar känslan att vakna upp i ett främmande land, älskar att resa. Borde kanske jobba i resebranschen eller va fan de heter hahah XD . Jag känner att jag kommer in på lite väl många ämnen nu så kanske ska sluta skriva XD . Tänkte sluta vara så lat, hämta kameran och ladda upp bilder så jag kan lägga in dagens outfit :)
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0