De två motivationerna

Här är de två finalisternas motivationer :
*trumvirvel*

liz om Tävling ,
vinn ett smycke från Cocoo!: JAG SKA FÅ ARBANDET SUCKERS. Bella - du är världens bästa kompis: snyggast, sötast, roligast - bäst på alla sätt! Egentligen förtjänar du armbandet, men eftersom du lottar ut det, kan du ju ge det till någon som är NÄSTAN (bara nästan) lika bra. Plus att om jag får det kommer jag ha på mig det HELA sommaren och då kommer jag tänka på dig! T.ex. om jag ser en ful portugisare som du skulle tycka vara snygg och då ser jag armbandet och raggar upp hans nummer åt dig! :O Det finns alltså inga dåliga skäl till att ge mig armbandet, SO COME ON BABY!
 
Mini Marina om Tävling , vinn ett smycke från Cocoo!:
HEJ! jag kommer att vinna detta pris.. så alla ni andra som har skrivit kan tagga lååångt!
bella du vet jag har på mig armbandet nu och det sitter så fint på min vackra arm. Det lixom utstrålar hela rummet! + att ja tycker det verkligen ska vara peace in this WORLD!
tack för mig! LOVE AND PEACE/ your litte friend marjaina!

Kommentarer
Postat av: William

jag säger nog att liz bör vinna. hennes motivation var bäst enligt mig :P

2009-06-12 @ 00:14:28
URL: http://willees.blogg.se/
Postat av: Marinas homie

den första personen smörade så det inte är sant. jag röstar på Marina den korta!

2009-06-12 @ 00:45:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0