Good day

Hejsan allesammans, hur mår ni? Idag mår jag riktigt prima! Har haft en riktigt bra dag känner jag. Solen skiner och ni vet ju hur jag blir när solen skiner, jag har haft trevligt sällskap och jag känner mig faktist snyggast i världen idag :D . Förlåt, jag låter ego, men idag så har verkligen alla vänt sig om och gett mig blickar. Det är ju faktist en riktig egokick! Idag så var jag med Amaru inne i stan och kolla runt i butiker, hitta inget särkilt men Amaru vände sig om efter allt lila! Hon är gaaalen i lila. Däremot hittade jag helt fantastiska klänningar på Oasis och Jane Norman, men de kostade tusenlappen så det var hejdå på en gång XD.
Btw, kolla mitt coola linne jag har köpt!

98 kr från H&M och en del av pengarna går till AIDS Kampanjen. Mode och välgörenhet i ett, love it! :D

Kommentarer
Postat av: isabel

Haha snygg tröja! Ha det bra nu tjejen :)

2009-06-16 @ 23:08:10
Postat av: Isabella

Tack! :) detsamma!

2009-06-18 @ 00:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0