Lista

1. Hur gammal är du om fem år? 20
2. Vem var den sista du träffade? Familjen som nu ligger och sover
3. Hur lång är du? 166 cm -.-
4. Vilken var den senaste film du sett? Linas Kvällsbok, i love it!
5. Vem ringde du senast? Mami :)
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Yeah till Johanna XD haha roligt sms
7. Vad är dagens planer? Gå och lägga mig :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa! Jag är för lat för att sms:a :D
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? För typ nån timma sen
11. Vilken ögonfärg har du? Brun
12. När vaknade du idag? Kvart i åtta
13. Har du någon gång hittat en katt? Öh, vadå hittat en katt ? :S
14. Vilken är din favoritplats? Utomlands! Var som helst :D nästan...
15. Vilken plats föredrar du minst? TV:n när man har fastnat där... det är verkligen jobbigt!
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Hm.. jag tror jag pluggar på universitetet
17. Vad skrämde dig som barn? Solarium XD Var så rädd att man skulle fastna och aldrig komma ur
18. Vem fick dig att skratta senast? Paris Hilton i programmet My new BFF, hon e ju för rolig den där människan XD
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Men jag kan inte komma ifrån dem ! Min pappa har de överallt och ja har de uppsatta på min vägg :D
20. Har du stationär eller bärbar dator? Stationär hos mamma och bärbar hos pappa
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Med , när jag ligger där själv iaf XD
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två ! Måste ha det !
23. Hur många landskap har du bott i? 1
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Nej !!
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota, skönast ju! Men ibland blir det kallt...
26. Är du social? Som fan! Är en riktig social och glad prick :D
27. Vilken är din favoritglass? Magnum strawberry white , tröttnar aldrig !
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Lägga undan en massa pengar, och shoppa !
29. Tycker du om kinamat? Älskar all asiatisk mat!
30. Tycker du om kaffe? Det är superbra när man är trött, och så e det gott! Fast inte svart kaffe !
31. Vad dricker du till frukost? Det är olika varje dag, det kan vara kaffe, juice, té whatever..
32. Sover du på någon särskild sida? Sover på sidan!
33. Kan du spela poker? Hihi nej!
34. Tycker du om att mysa? ÄLSKAR ATT MYSA :D !
35. Är du en beroendemänniska? Va XD? Att jag typ är beroende av saker? Lite kanske..
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Ja! Min mammas kompis söta lilla son fyller år den 25:e mars !
37. Vill du ha barn? Absolut, två!
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska och franska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja, när jag var yngre
40. Föredrar du havet eller en pool? Havet, älskar vågor!
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, smink , ni vet sånt där :D
42. Äger du dyra smycken? Nej verkligen inte XD , H&M och Glitter for life!
43. Har du någon gång testat narkotika? Aldrig , och kommer aldrig testa !
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En glass ! :D
45. Vem är den roligaste människan du känner? Åh jag känner så himla många roliga människor!
46. Välj ett ärr på din kropp? Mitt är på hakan som jag fick när jag slog hakan på ett berg. Det var super halt!
47. Vad har du för ringsignal? Öh.. kommer inte ihåg. Jag brukar byta lite hit och dit :D Så vet aldrig när det är min telefon som ringer XD
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jag har de inte iaf , mamma kanske
49. Flirtar du mycket? Ja, lite för mycket kanske :D
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I tunnelbanan :D
51. Kan du byta olja på bilen? Nej verkligen inte XD
52. Har du fått fortkörningsböter? Jag har inte ens börjat ta körlektioner!
53. Vilken var den senaste bok du läste? Sophie Kinsella En Shoppaholic i New York. REALLY DEAP STUFFS! XD
54. Läser du dagstidningen? Jag kollar alltid vädret, kanske ibland kollar jag igenom den
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Veckorevyn , den perfekta tidningen!
56. Dansar du i bilen? Nääe.. jag gillar att kunna stå upp och dansa :)
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? The Voice
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Jag brukar skriva på handen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0