Midsommar pictures


Naturen är så jäkla fin på Rindö!

Jag och lillebror vid bryggan :) Det var inte varmt i vattnet ! :O

Älskar skärgården!

Det var lite blåsigt..

Yäääh..!
 
Sunshine
 
Blomplockning
 
Happyface
 
Morfar var fin som vanligt :D Med stråhatten på o allt ;)
 
Fjooortisar 4life ;)
 
Johanna gav efterrätten tummen upp *nörd*
 
Mölki ! :D Finskt kubb, mkt enklare och roligare !

Jens var lika självsäker som vanligt, med hans "konstkast"..
 
När svennebanan spelades på radion så blev vi danssugna
 
Middagen var supergod!
 
Gårdagens outfit
Topp (Som ni alla känner igen vid det här laget) från Mango
Min snygga tajta kjol från Topshop
Svart "övertröja" eller vad fan jag ska kalla det från Zara
Armbandet är från Solos senaste tidning, var skitfint ju!
 
På kvällen blev Johanna trött men det kom jag och ändrade på! :D
(Hahahah, shit vart fan tog min överläpp vägen XD?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0