FUCK SNÖ!!!

Fan vad jag hatar snö, först bara är det fint vårväder och solen strålar sen plötsligt kommer snö. Fan jag trodde det  var verkligen var vår nu? Nä, nu ska jag gå och ta självmord... nä förresten det ska jag inte. Eftersom jag fyller 15 imorgon!!!!
Men aa.. jag har typ inget att säga eftersom ingenting händer i mitt liv. Försöker lösa matteproblem, går ikke så bra. Försöker verkligen men den vill ju fan inte vara rätt!! Äh kukhelvette! Men vilka svärord jag använder :O . Nu får jag sluta klaga och vara glad :D ! Ska ni äta våfflor imorgon? Det ska inte jag :D Jag får alltid våfflor på min födelsedag eftersom det är våffeldagen, usch, jag är så sjukt trött på det! Så jag ska äta chili con carne istället och en italiensk tårta som heter torta de la nonna! :D Suuupergott! Sen ska ju Christopher sötnosen träffa släkten imorgon också eftersom det blir middag hemma hos mig :) Så den här veckan ska verkligen bli kul. Hoppas ni känner detsamma, ha det bra. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0