Sista spurten

Snart är det över, snart är sommarlovet här. Det är galet hur mycket jag längtar! Idag var det lika soligt men jävligt blåsigt. Försökte hålla mig kvar på marken i mina kilklackar XD. Idag gjorde jag matte och svenska när jag kom hem. Känner att det där matte provet kommer gå rätt bra faktist. Vill ju gärna ha ett fint betyg på det! Innan var jag i Vällingby med Johanna en stund. La undan ett par fina skor som jag hitta på Din sko! Well, well. Nu ska jag titta på the hills säsong fem. Du kan hitta de avsnitten på www.mtv.com .
Ciao!

Maja och Liz jämför storlek på rumpor. Liz, you win!

Kommentarer
Postat av: liz

hahaha , underbart fin bild xd och mina lår och min rumpa är typ dubblet så stor som majas ju xD

2009-05-28 @ 17:25:11
URL: http://lliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0