Skitbajs

Hahahaha, asso lådan där kamerasladden ligger sitter fast XD . Har suttit i typ ett år med att försöka få upp den XD. Well, Well. Igår var jag i stan med Johanna och Fredrika , hittade finfina saker. Hehehe... så nu e man ganska pank. Idag ska jag nog sova hos Christopher, väntar bara på att den jäveln ska vakna XD. Ringde Billy nyss och fråga om han var med han men då sa han att de va o nattgibba igår så de kom hem kl åtta . Suck! Fyfan vad jag hatar alla såna där jävla Halo och World of Warcraft. Snart kommer jag väl inte ha någon pojkvän kvar efter spelet har tagit honom XD. Gud vad mycket xD det blir hahahah XD . Det är min favvo gubbe! Ok men nu ska jag lyssna på den här underbara låten:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0