Saturday morning

Godmorgon på er! Jag sitter här i Jempas säng och kollar på spykids 2 hahaha XD, den är ju asbra!
Gårdagen var jättemysig, Wille fyllde år så vi åt middag och myste hos honom :), superhärliga människor var det verkligen också gud vad jag älskar er ! :D
Jempa och jag tog en taxi hem vid tolvtiden och gjorde lite marrängsviss(haha tjockisar), och kollade på Vänner. Jag somnade ganska snabbt och vaknade idag vid halv tio. Fan på helgerna kan jag somna skit tidigt men inte på vardagarna, fattar inte riktigt det där ...
Har en massa bilder från igår men kom på att jag glömde min kamera hos Wille så lägger upp dem nästa vecka ;)
HAHAHAHAHAHA, jempa bytte till Scrubs nyss och så var det en unge som sa " I pooped on the bed and i putted it on the TV" HAHAHA roligt XD
Iaf.. idag ska jag träffa MarinaStina :D det var typ en vecka sen vi sågs! Ska bli najsigt. Ha en trevlig lördagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0