Come and shake your body baby do that conga

Godmorgon på er :) !
Här sitter jag framför datan och smetar på mascara... hmm undra om det är så bra :S haha kanske borde kolla mig i spegeln XD. Iaf nu ska jag dra iväg till skolan, vi fick håltimme första timmen vilket är gaaalet skönt eftersom vi nu börjar kvart i tio istället för kvart över åtta , shit nu kmr jag nysa!!! AAATJOO. Hahaha XD Låg humor .. XD . Efter skolan ska jag och Jennfa(ännu ett nytt smeknamn jennifer ;)) åka in till odenplan och dansa salsa på salsa akademin, där vi har anmält oss. Ska bli superkul, har aldrig dansat salsa förut! :D
Men nu måste jag sluta, wish me luck !

Sådär ser mitt hår ut nästan varje dag.. Lockar med plattång, visst blir det fint ?! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0