Good morning !

Jag är alldeles för tidigt uppe och har fått kanske fyra timmars sömn. Men fan vad roligt vi hade igår. Och nu mår man ju som man förtjänar ;P, men ja det var väldigt kul iaf. Var med Jennifer,Maja och Amaru hos Jennifer o sedan drog vi ut för att träffa Harry och typ några människor. Harry var så packad o snackade om att han typ älskade Jennifer och att han var kär i henne och jag började grina två gånger för att jag älskar mina vänner så mycket XD. Jennifer tyckte att jag var jättegullig sa hon nu också. Just nu sitter vi och kollar på Scary Movie 4, hahaha och nu är det en brud som har diarré och nu känner jag att jag börjar snacka en massa skit. Skriver mer ikväll, kan visa lite bilder också kanske även om typ hälften är hemska.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0