Hedersmord...?

Kanske ska jag prata om det på svenskan...? Vi ska typ ha nån sorts "talarstol" där man får gå upp o prata om vad som helst. Helt underbart. Liz tal var ju dessutom superbra så jag vet inte riktigt hur jag ska kunna toppa det ... JÄVLA MVGBARN ! :@
Ja, men det ska väl funka haha XD, någon som vill ge mig lite tips på vad jag kan säga? För jag har no ideas just nu, känner mig inte så inspirerad. Äh fan kanske ska snacka om nåt enklare.. kanske ska snacka om bloggfenomenet, haha ja det blir kul!

Nu är jag trött och ska börja göra i ordning mig för sängen. ciao!


Kommentarer
Postat av: liz

sv: HAHAHA, jag är inte hälsosam! :D Men jag syftade inte på det på så sätt xD Och jag tackar för att du tyckte mitt tal var bra :p Ditt kommer gå jättebra också hjärtat!

2009-09-15 @ 15:46:18
URL: http://lliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0