Rolig helg

Goddag! Sitter här och skriver klart en engelska "uppsats". How inportant are looks? är ämnet. Ett ämne jag känner att jag verkligen kan! :D Så det kommer nog gå strålande tror jag. Lördagen var galet kul. Det blev ingen spelkväll utan det blev en massa annat knas som jag inte riktigt vet om jag kan skriva om det här haha XD. Men det var kul iaf och kan lägga upp bilderna senare ikväll för orkar inte just nu, idag ska jag och Jennifer gå och träna lite i åkeshovs badet eftersom vi känner att vi fettade oss så mkt igår att vi måste bli av med det idag XD. Haha, good luck säger jag bara. Men man kan ju alltid försöka, nu ska jag göra i ordning mig, Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0