Tips om inpackning

Måste bara tipsa om världens bästa inpackning, nämligen John Friedas Frizz Ease Miraculous Recover. Haha, jobbigt långt namn ska alltid hårprodukter ha XD. Men den är verkligen superbra. När jag var i Frankrike märkte jag att mitt hår var väldigt solskadat och slitet eftersom jag hade vart mycket ute i solen så jag bestämde mig för att köpa en inpackning. Jag är väl sisådär på franska men jag förstod det mesta som stog på förpackningen så jag köpte den. Asbillig var den också, typ femtio kronor. Och jag är alltid lite skeptisk när saker är så otroligt billiga. Men gud efter en användning och mitt hår var som nytt(förutom de slitna topparna jag hade). Det var helt mjukt och glansigt, så jag rekomenderar verkligen den här produkten!

Tips: Ta inte så mycket varje gång, ta lite på topparna och arbeta uppåt men absolut inte i hårbotten för då blir håret bara fett!


Kommentarer
Postat av: liz

sv: mysko! Jag vill ju se den!

2009-09-27 @ 21:58:48
URL: http://lliz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0